donderdag 21 januari 2021

Voorjaars kaart

                                                                  Hallo allemaal



Vandaag laat ik jullie deze kaart zien die ik gemaakt heb met de leuke multi frame dies van nellie snellen,ook heb ik gebruik gemaakt van drie clear stamp van nellie snellen uit de serie spring.



Ik heb gestempeld op paint on multi techniques blok van clairefontaine met stazon inkt.
Ik heb de stempels ingekleurd met koh-i-noor polycolor.
En waarom koh-i-noor en geen ander merk, nou ik hou echt van potloden en heb echt veel verschillende  merken zoals, derwent,  faber castel, caran d'ache ook heb ik nog karisma potloden, en elk potlood heeft zijn voor en nadelen en natuurlijk de prijs.
Koh-i-noor is kwa prijs heel interessant en heeft net zo als faber  castel een olie basis wat ik fijn vindt is dat de punt wat harder is, wat is dan een nadeel wil je werken met geurloze terpentine dan heeft dit potlood wat minder pigment, maar gewoon om te kleuren is dit een heel fijn potlood.



Ik heb de volgende artikelen gebruikt:

*Nellie's multi frames MFD140
*Clear stamp spring SPCS016
*Clear stamp spring SPCS017
*Clear stamp spring SPCS018
*Multi techniques blok van clairefontaine
*Zwarte stazon inkt
*Koh-i-noor polycolor
*Krant papier
*Gebroken wit linnen cardstock

Creatieve groetjes
Kim

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten