maandag 31 augustus 2020

Rosita stelt zich voor




 Hoi hoi, dan mag ik me ook even voor gaan stellen als nieuwe designer voor de hobbystudio oh oh oh wat vind ik dat leuk. 


Mijn naam is Rosita Egelmeer- Goossens . 

Op creatief gebied ben ik al zo'n 35 jaar bezig en ik kan me eigenlijk geen hobby bedenken die ik niet gedaan heb want oh oh wat is het verslavend om mooie nieuwe spulletjes te kopen en daarmee te experimenteren en projecten te maken. 
De laatste jaren ben ik vooral bezig met mixed media, dat wil zeggen spelen met verven, sprays, inkt, stempels en hiermee werken in een art Journal en op bv mdf , lijsten , kisten noem maar op alles maar dan ook echt alles kan ik hiervoor gebruiken serieus verslavend 😃. 
Als het enigszins kan heb ik iedere dag vieze vingers en daar word ik een heel blij meisje van 😃. 
Ook vind ik het heel erg leuk om albums te maken dus ook daarvan zullen jullie regelmatig iets van mij voorbij zien komen. 
Als je vragen hebt stel ze dan alsjeblieft en ik leg je alles met plezier uit. 


Ik hoop jullie dan ook te kunnen inspireren met mijn projecten, deze zijn ook te vinden op mijn site op Facebook. 



Een hele fijne creatieve dag toegewenst groetjes Rosita

15 opmerkingen:

  1. Hoi Rosita,

    Super leuk dat je in ons team zit.
    Ik kijk uit naar jou creaties!

    Creatieve groet,

    Gerine
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rosita,

    Super leuk dat je in ons team zit.
    Ik kijk uit naar jou creaties!

    Creatieve groet,

    Gerine
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel en ik zal heel erg goed mijn best doen om je te verrassen met verschillende projecten

      Verwijderen
    2. Dank je wel en ik zal erg goed mijn best doen om je te verrassen met verschillende projecten

      Verwijderen
  3. Dankjewel, ik zal zeer zeker mijn best doen om je met veel verschillende creatieve projecten te verrassen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes, benieuwd wat we allemaal te zien krijgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vooral veel knoei en klieder werk dat is dan toch echt wel mijn ding😃

      Verwijderen
  5. Gezellig Rosita ik ben benieuwd naar jouw gave creaties

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vieze vingers vieze vingers vieze vingers dat komt er aan te pas🤣🤣

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Dank je wel heel erg leuk, en ik zal proberen om je heel veel inspiratie te geven😃

      Verwijderen
  7. Heerlijk zulke (gekleurde) vingers ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je weet dat ik een verschrikkelijke knoei kont ben dus dit past wel bij mij 🤣

      Verwijderen
  8. Heel veel succes maar vooral heel veel plezier lieve Rosita

    BeantwoordenVerwijderen