donderdag 8 oktober 2020

Geborduurde Kaarten

Hoi lezer!


Vandaag mag ik als gast-designer, mijn geborduurde kaartjes aan jullie laten zien.






         Het zijn deze keer kaarten voor de Kerst.

Deze kaarten komen uit de set: "Stitch and Do 140





Ik heb de volgende kleuren garen gebruikt:

  • Kerstrood BGE 34

  • Mosgroen BGE 41

  • Zachtblauw BGE 26

  • Cappuccino BGE 45

  • Donkergroen uit eigen collectie


Ik heb voor het achtergrond papier, andere kleuren gebruikt.
Deze vond ik net wat mooier uitkomen in het geheel.




Sticht and do setjes vind je hier

Reuze leuk om eens gast-designer te mogen zijn.

Groet,

Willy




Webshop: De Hobbystudio

Doen jullie ook mee met de challenge op onze facebookpagina?!
Elke maand valt er een kadobon te winnen!
Ga voor meer informatie naar de facebookgroep!
(Link staat hierboven)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten