dinsdag 31 maart 2020

Kleuren met koh-i-noor

Hoi allemaal

Vandaag een kaartje met kleurwerk, wij verkopen al een tijdje deze onwijs mooie polycolor kleurpotloden van koh-i-noor, vaak maar ook met dit kaartje gebruik ik niks anders dan kleurpotlood.


Voor dit kaartje heb ik een stempel gebruikt van Nellie snellen, ze heeft nog meer mooie in deze grote.
Voor mij is kleuren ontspanning, even nergens aan denken  gewoon lekker bezig en dan vooral niet die extra's om te kleuren gewoon mijn afdruk en mijn potloden.
Door diepte te maken in mijn kleurwerk gebruik ik verschillende tinten groen of verschillende tinten bruin enz ( in een andere post heb ik wat meer stap voor stap foto's)


Wat ik belangrijk vond toen ik het kaartje ging afwerken dat alles draaide om mijn kleurwerk, en ik vindt dat erg goed gelukt.

Creatieve groetjes 
kim de lange

Gebruikte materialen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten