vrijdag 3 april 2020

Melkpakje

Hoi allemaal

Vandaag even geen kaartje maar een melkpakje.
Deze mallen van Nellie snellen is nog niet heel lang uit, en super handig als je snel even een cadueatje  wil maken.

Ik heb hem om twee manieren verwerkt dit vrolijke melkpakje in het roze met doodlebug papier, het bloemetje en de vlinder zit ook als stans bij de set.
De tekst is een stempel van Nellie snellen en de label is een stans van Nellie snellen.
De touwtjes zijn ook van doodlebug.


Ook deze heb ik ermee gemaakt en daarmee heb ik gebruik gemaakt van een stencil van Nellie snellen en een stempel van Nellie snellen  en memento dew drops inkt.
Hier heb ik de rust gehouden en mijn eigen design papier gemaakt. en alles in 1 kleur gemaakt.
Ik heb hem verder nog niet afgewerkt zodat wij de basis goed kunnen laten zien.


En natuurlijk de verschillen, maar het is een stans met veel verschillende mogelijkheden en er zitten veel extra kleine dingen stansjes bij die je ook goed op andere dingen kan toepassen.

Creatieve groetjes 
kim de lange

 Gebruikte materialen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten