donderdag 3 september 2020

Cinderella stelt zich voor

Hallo allemaal,

Mijn naam is Cindy Tempelman maar in Blogland en Challenges ben ik beter "bekend"als Cinderella.
Dit heeft te maken met mijn blog waar ik omdat er al zoveel Cindy`s op zaten een account heb aangemaakt met de naam Cinderella hihi.
En tja ik heb ook een voorliefde voor Disney.


Ik ben al 31 jaar samen met Dave waarvan 22 jaar getrouwd en we hebben twee zonen van 22 en 19.
Al sinds mijn 10e jaar ben ik al bezig met freubelen . 
Mijn gemaakte foto`s van uitjes familiefeestjes of sterkste man wedstrijden van mijn Pa verwerkte ik in schetsboeken dus toen al bezig met scrappen zonder dat ik het wist haha. En van daaruit begonnen al die andere leuke bezigheden te groeien zoals stempelen , kleuren , mixed media ik kan gewoon geen keus maken want ik vindt alles leuk.





Verder zijn mijn hobby`s Dierentuinen bezoeken , Fotograferen , Lekker eten, Lezen maar vooral toch Freubelen dat kan ik urenlang doen maar helaas moet ik soms ook naar mijn werk haha .
En wat vindt ik het gaaf dat ik nu deel uit mag gaan maken van het gezellige DT van De Hobbystudio
Voor een ieder die het leuk vindt om ideetjes op te doen kom gerust ff langs op ;

Facebook ; Cindy Tempelman
Blog ; Cinderella
Instagram ; Cinderelladreamcards
Pinterest ; Cinderella

En natuurlijk breng ik jullie een bezoekje terug 
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

11 opmerkingen:

  1. Echt super Cindy! Gefeliciteerd en veel plezier in het DT team.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly dat gaat helemaal goed komen
      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  2. Welkom Cindy,

    Super leuk dat je deel uit maakt van het team!
    Ben reuze benieuwd naar jou mooie creaties!

    Groetjes Gerine
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerine,

      Ik vindt het ook nu al supergezellig

      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen
  3. Leuk Cindy, veel succes. Ik denk dat jouw leeftijd niet klopt, 31 jaar en een zoon van 22 en 22 jaar getrouwd........😂. Maar hoe dan ook: succes 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes meid ...en jammer dat wij geen collega's zijn geworden... gr. Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes meid ...en jammer dat wij geen collega's zijn geworden... gr. Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk voorstel bericht en super om je als teammaatje te hebben 😃

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rosita ik vindt het ook super leuk

      Liefs en Creatiefs
      Cinderella
      Xx

      Verwijderen