vrijdag 18 september 2020

Gift card holder

Vandaag mijn eerste designteam creatie op het blog van de hobbystudio.

Ik ben aan de slag gegaan met de geweldig leuke stempeltjes van cats on appletrees in combinatie met een stencil van card deco. 

Een herfst tafereeltje ervan gemaakt!


Ik had nog een pergamijn loonzakje liggen wat ik hiervoor gebruikt heb.


Wit cardstock op maat gesneden en bewerkt met het stencil van card deco en de Kleuren walnut stain en mowed lawn distress oxide gebruikt. Ik heb de inkt aangebracht met blending brushes. Dit kaartje kan in het pergamijnzakje geschoven worden, omdat het wat doorschijnend is zie je het bewerkte kaartje er doorheen. Dit heb ik pas gedaan nadat ik op het zakje zelf gestempeld had en dit gedroogd was.

Voordat ik op het zakje gestempeld heb, heb ik daar eerst een restpapiertje ingeschoven zodat de inkt niet kon doorlopen op de achterkant van het zakje. Het drukte namelijk wel wat door. Hier een bezempje en wat eikeltjes op gestempeld en wat spettertjes. Dit gestempeld met de kleuren Pincone en Acorn van versafine clair.


Op een wit rond label van cats on appletrees heb ik het eekhoorntje en wat eikeltjes gestempeld en wat spettertjes. Uit craft cardstock een circel gesneden wat net iets groter is dan de maat van het label en het label hierop geplakt.

Nog 2 eikeltjes gestempeld en uitgeknipt. Deze op een mini knijpertje geplakt zodat daarmee het zakje gesloten blijft.

Met een touwtje 2 maal rondom het zakje het label vast gezet en zo heb je een heel leuke attentie om weg te geven. Er kan bijv. een cadeaukaart of geld in weggeven worden.

Gebruikte materialen:


Leuk dat je een kijkje kwam nemen. Fijne dag vandaag!

Groetjes Judith

Instagram Judith_Jansma


5 opmerkingen: