vrijdag 16 oktober 2020

Beterschap!

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog van de Hobbystudio!

Vandaag is het weer mijn beurt om een creatie te laten zien.

Ook dit keer ben ik weer aan de slag gegaan met de stempeltjes van Cats On Appletrees en is het een beterschapskaart geworden.




Onderaan de vierkante kaart een randje gestempeld met de 2 eikel stempeltjes. En verder op de kaart wat spettertjes aangbracht.

Uit wit cardstock een cirkel gestanst. Deze bewerkt met het stencil van card deco en de Kleuren walnut stain en mowed lawn distress oxide gebruikt. Ik heb de inkt aangebracht met blending brushes.



Op een kleinere witte cirkel cardstock een herfsttafereeltje gestempeld met de Cats on Appletrees stempels. Dit op een donkerbruine cirkel cardstock geplakt dat net iets groter is.

In de vouw van de kaart een klein gaatje geponst en zo het touwtje om de kaart vast kunnen zetten. 2 kleine tekstlabeltjes van Marianne Design eraan. Bij deze labeltjes heb ik de randjes voorzien van Distress inkt gathered twigs. Dit aangebracht met een mini blending tool.




Gebruikte Materialen:



Ik hoop dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen. En mocht je iets gemaakt hebben met de leuke stempeltjes van Cats On Appletrees of andere producten te koop bij de Hobbystudio zien we ze graag op de facebookgroep Creatief met de hobbystudio!

Fijne dag!

Groetjes Judith

Instagram:Judith_Jansma

1 opmerking:

  1. Prachtig Judith!!!

    Wat maak je er elke keer weer een feestje van om te lezen, en te kijken ☺

    Groetjes Gerine
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen