dinsdag 20 oktober 2020

Kalender

 Goedemorgen hobbyisten van HobbyStudio 

Vandaag laat ik een kalender zien .


Ik heb eerst 12  stukjes papier gesneden van 15 x 11 cm en bewerkt met Distress inkt en verschillende stencils, en heb een malletje gemaakt waarmee ik de maat heb voor de gaatjes waar de ringen door gaan.Ik  heb eyelets gebruikt , maar Je kunt ook papieren ringen gebruiken, dat is minder dik. 


De 12 maanden op volgorde leggen en de ringen bevestigen, en op iedere maand een bijpassend snijmalletje gebruikt Stukje breed lint aan de bovenkant van twee stukjes stevig karton bevestigen.




Hier zijn de stukjes karton bekleed met design papier.En hier zit het stukje lint ertussen
We  (zover je zelf wil ) om hem rechtop te zetten .


Bevestig een stukje lint aan de binnenkant van het karton, en kort het in tot ongeveer 4cm en plak het vast 

Het blijf dan een stukje open staan .

Hier zijn alle 12 maanden op de stukjes karton bevestigd 

Hier zijn enkele bladzijden te zien .

Ik heb hier dichte ringen gebruikt omdat ik niets anders had ,je kan beter sluit bare ringen gebruiken die zijn wat makkelijker door de gaatjes te krijgen .

Het is heel leuk om te maken ,mocht je vragen hebben stel ze gerust .

Knutsel groetjes Marian .





3 opmerkingen: