maandag 8 maart 2021

Katje met Icraft chalk paint en insta transfers

 Hallo allemaal, 



Deze keer wil ik jullie laten zien hoe onwijs leuk het is om met icraft insta tranfers te werken.



Met dit project ben ik begonnen met een kat van papier mache.



Ik had nog een heel klein beetje gouden verf liggen die heb ik als eerste aangebracht en daarna ben ik met de prachtige metallic verf van icraft er overheen gegaan.




Dit heb ik goed laten drogen en toen kon ik gaan spelen met de insta transfers.




Als je dit ziet is het eigenlijk een papieren laagje waar je de bovenste laag van af kunt pellen.

Dit gaat als volgt in het werk:

Je knipt het design uit wat je graag wil gaan gebruiken.



Daarna haal je de transparante folie van de bovenkant af

Je pakt een bakje met water en je legt de insta transfer in het pakje met het ruitjes achterkant papier naar de bovenkant toe dus zo dat je patroontje echt onder water ligt.

Je legt dit eventjes in het water zodat het overal goed nat is





Dan haal je je transfer uit het water en legt het met de patroon kant op je project in mijn geval dus op de kat.

Je duwt met een doekje het patroontje mooi op de plaats en dan kun je heel voorzichtig het ruitjes papier er achteraf halen en je patroontje zit op je project.

Dit heb ik zo gedaan met de bloemen en de mooie gouden stipjes en op deze manier heb ik een hele leuke art Deco kat gecreëerd.



Onwijs leuk om te doen en je kunt het natuurlijk op alle mogelijke materialen doen, denk hierbij aan boekjes, dienbladen, MDF, kaarten , textiel de mogelijkheden zijn heel erg groot

De icraft verf en insta transfers( wordt verwacht) zijn natuurlijk te koop bij De Hobbystudio




Ik hoop jullie met dit project weer een beetje geïnspireerd te hebben en ik wens jullie nog allemaal een hele fijne creatieve dag toe. Doei doei 

groetjes Rosita

Gebruikten materialen:

*icraft insta tranfers
*
icraft chalk paint 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten