maandag 1 maart 2021

Space-Dino on tour

 Space-Dino on tour!



Hallo Allemaal,


Vandaag is het 1 maart, en dat betekent dat we weer een nieuw thema hebben. Het thema voor de maand maart, is het gebruik van  verschillende groentinten. Ik krijg helemaal een beetje een voorjaarsgevoel van!!

Deze blogpost begin ik eerst met een foto van het eindresultaat. Ik heb gekozen voor deze ruimtelijke dino. Een geweldige afbeelding voor deze opdracht. Ik heb gekozen voor een donkerblauw shirt als ondergrond.Uiteindelijk 4 verschillende kleuren flexfolie gekozen.

Eerst alle kleuren gesneden en gepeld. Even goed gekeken of ik alle onderdelen heb, voordat ik naar de zolder ga. Want daar staat m'n pers te wachten. Alles geplaatst op het shirt om te kijken waar ik de afbeelding wil hebben, zodat ik wel goed uitkom op t shirt. Ik heb namelijk eerst de raket geperst. 


En zo alles verder opgebouwd. Na de dino heb ik de helm geplaatst, en als laatste de sterren. Uiteindelijk alles nog nageperst, zodat het stevig vast zit. 


Bedankt dat je weer even langskwam!!

Groetjes, 
            Ilse






Geen opmerkingen:

Een reactie posten