vrijdag 11 december 2020

Kerstpresentje

De sinterklaastijd is weer voorbij en nu maken we alles weer gezellig voor de kerst. Ik heb al meerdere kerstkaarten gemaakt. Maar vind het ook altijd leuk om rond de feestdagen kleine presentjes/cadeautjes weg te geven.




Voor deze blogpost kon ik het niet laten om weer iets leuks met de stempeltjes van cats on appletrees te maken :) De stempeltjes zijn zo veelzijdig en je kunt er zulke leuke tafereeltjes mee maken!

Ik heb uit wit cardstock een rechthoek gesneden. Hierop het raam gestempeld. Een koffiekan en koffiekopje gestempeld met de kleur Shady lane van versafine clair. Het vogeltje en de sneeuwvlokjes gestempeld met versafine clair Nocturne en de krans gestempeld met de kleur Acorn.




Met het stempelen van de sneeuwvlokjes heb ik wat afgeplakt met memoblaadjes zodat ze binnen het raamkader bleven.

Kater Fritz heb ik op een ander wit vel cardstock gestempeld en uitgeknipt. Dit verhoogd opgeplakt.

Een tekstje uit de kerstpost van Marianne gebruikt om er een tekst op te stempelen.



Ik heb het cadeautje in een craft zakje gestopt. Het kaartje vastgezet met een clip. Maar dit kan natuurlijk ook met een knijpertje. Wat je zelf leuk vind om te gebruiken. Met 2 touwtjes een strikje gemaakt en deze ook vastgezet met het knijpertje. De touwtjes wat langer gelaten voor een speelser effect en er 2 belletjes aangemaakt.

Zo heb je een leuk cadeau zakje om weg te geven deze maand!



Gebruikte producten:
Ik hoop dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen voor een leuk kerstpresentje om weg te geven of kerstkaartjes te maken. En mocht je iets gemaakt hebben met de leuke stempeltjes van Cats On Appletrees of andere producten te koop bij de Hobbystudio zien we ze graag op de facebookgroep Creatief met de hobbystudio!

Fijne dag!

Groetjes Judith

Instagram:Judith_Jansma

1 opmerking: