dinsdag 23 maart 2021

Cats on appletrees

Hallo Allemaal,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog van de Hobbystudio!

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de leuke stempeltjes van cats on appletrees. Er een verjaardagskaart van gemaakt in paasthema.




Ik ben begonnen met het stempelen van het paashaasje en het mandje. Het mandje afgeschermd met een papiertje zodat de paaseieren in en het achter het mandje komen te liggen en ook een paar paaseieren weer afgeschermd zodat ze achter elkaar komen te liggen. Ik heb gebruik gemaakt van verschillende kleuren versafine clair inkt. Deze inkt geeft mooie scherpe afdrukken. Op de foto bij de gebruikte producten zijn de kleuren inkt te zien die ik gebruikt heb.




Een vlaggenlijn getekend met een zwarte pen en hieraan een paar vlaggetjes gestempeld. Een slingerend aapje eraan met een croissantje en wat vallende croissantjes en vogeltjes en je hebt een leuk feestelijk tafereeltje. Nog wat spettertjes gemaakt met de confetti stempel. En een tekst stempel van Nellie Snellen erbij maakt het kaartje af.




Gebruikte materialen:




Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart! En mocht je iets gemaakt hebben met de leuke cats on appletrees stempeltjes of andere producten gekocht bij de Hobbystudio zien we ze graag op de facebookgroep Creatief met de hobbystudio!

Fijne dag!

Groetjes Judith

Instagram:Judith_Jansma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten