dinsdag 9 maart 2021

Sterkte

Hallo Allemaal,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog van de Hobbystudio!

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met Distress oxide inkt en 2 stempels van Nellie Snellen en heb een condoleance kaart gemaakt.



Ik heb met een slimline mal van Carlijn Design parelmoer cardstock uitgesneden. Dit heb ik bewerkt met 2 kleuren distress oxide inkt. Speckled egg en Rustic wilderness. Dit zijn 2 nieuwe kleuren van Tim Holtz en combineren zo mooi samen!

Daarna wat water gespetterd erop en dit met een keukenrol droog gedept. Wanneer het carstock goed droog is (dit kan met de heattool of een poosje laten drogen aan de lucht) ben ik de afbeelding erop gaan stempelen met versafine clair. Ik heb hiervoor de stempel idyllic floral Scenes num IFS030 gebruikt. 

Een tekst stempel van Nellie Snellen DCTCS003 onder de afbeelding gestempeld. En zo heb je eenvoudig een stijlvolle condoleance kaart.

Gebruikte materialen:

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart! En mocht je iets gemaakt hebben met producten gekocht bij de Hobbystudio zien we ze graag op de facebookgroep Creatief met de hobbystudio!

Fijne dag!

Groetjes Judith

Instagram:Judith_Jansma

2 opmerkingen: