vrijdag 4 september 2020

Judith stelt zich voor

Wat een gezellige week op het blog met de voorstelronde van het nieuwe Design team!

Vandaag is het mijn beurt om mij voor te stellen.

Mijn naam is Judith Jansma, ik ben 36 jaar en woon in Drenthe samen met mijn man Benny en zoontje Dylan van bijna 6 jaar (word begin oktober 6 jaar). Ik werk als wijk ziekenverzorgende in de thuiszorg.



Ik ben al jaren creatief bezig met het maken van kaarten, scrapbooking, kadoosjes, labels enz... De laatste jaren vooral met het maken van kaarten, kadoosjes en labels. 









Daarnaast heb ik een sillouette cameao en maak daarmee o.a. geboorte cadeautjes.



Ik ben helemaal fan van de cats on appletrees stempels. Hiermee zul je dus ook geregeld een creatie van mij van voorbij gaan zie komen. Maar ik vind het ook leuk om met andere merken te werken. Ik vind het altijd een leuke uitdaging om nieuwe technieken te ontdekken en uit te proberen.






Naast het creatief bezig zijn is fotograferen ook een grote hobby van mij.

Mijn creaties plaats ik voornamelijk op mijn instagram: judith_jansma

Ik heb enorm veel zin om aan de slag te gaan als designer voor de hobbystudio in dit leuke design team. Ik hoop jullie geregeld te inspireren met mijn creaties!

Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Welkom Judith!

    Heb al het 1 en ander voorbij zien komen, en ze zijn super leuk!
    Leuk dat je bij ons in het team zit!

    Groetjes Gerine
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,

    Kei leuke creaties en gezellig dat je erbij bent

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen