zondag 6 september 2020

Sonja stelt zich voor


Ik stond al te popelen, maar als laatste op de rij van designers mag ik me vandaag dan ook eindelijk voorstellen. 


Dit ben ik:



Ik ben inmiddels bijna 12,5 jaar getrouwd met Marcel, maar we zijn al ruim 24 jaar samen.
We zijn beide veertigers, zonder kinderen.
Wel hebben twee harige viervoeters, waar we al onze zorg en liefde aan geven.
Het zijn twee Welsh Corgi Pembroke hondjes.
Je zult ze in mijn creaties ook weleens terug zien.
Samen wonen we in het mooie Drenthe.
In dagelijks leven werk ik als verkoopmedewerker in een tankstation.


Hobby's:
In 1998 begon ik voor het eerst met het maken van kaarten. Je kent het wel, de beroemde 3D kaarten. Nog steeds maak ik kaarten, maar een 3D komt nog zelden uit mijn handen. Ik heb vele scrapkaarten gemaakt, maar de laatste jaren ben ik vooral met het stempelen bezig.
Nu vind ik het ook leuk om uitstapjes naar andere creaties te maken.
Zo maak ik ook layouts, scrap albums, mix media doosjes en soms is het ook leuk om met tuin of kerst decoraties aan de slag te gaan.


Social Media:
Op mijn pagina's kun je alles zien wat ik de afgelopen jaren heb gemaakt.

Ik zou het natuurlijk geweldig vinden als je me wilt volgen.



Ik heb enorm veel zin om aan de slag te mogen als designer voor De Hobbystudio in dit geweldig design team. Hopelijk lukt het mij om  jullie geregeld te inspireren met mijn creaties.








4 opmerkingen:

  1. Welkom Sonja!
    Leuk dat je bij ons team gekomen bent!
    Ben benieuwd naar wat voor moois je allemaal gaat maken!

    Groetjes Gerine
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Sonja en heel veel plezier in het DT team, ben ook reuze benieuwd wat je ons allemaal gaat laat zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gezellig om met je in het team te zitten 😃

    BeantwoordenVerwijderen