zaterdag 5 september 2020

Marian stelt zich voor

 Ik stel mij even voor, mijn naam is Marian de Groot en mijn leeftijd is 64 jaar,  samen met mijn man Piet zijn we woonachtig in Woerden ,en hebben twee dochters en een schoonzoon .En zijn trots op onze kleindochter Lynn van 3 jaar.

Al heel wat jaren ben ik creatief bezig, het inkleuren van stempels het werken met snijmallen en kliederen met inkt vind in fantastisch om te doen . Ik voel mij vereerd om als DT lid van HobbyStudio aan de slag te gaan in deze gezellige groep , en jullie  te kunnen inspireren met mijn creaties.

FB. Marian De Groot.

Instagram.marian_de_groot

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marian, en veel plezier in het DT team.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian gezellig dat je er bij bent ik vindt het nu al leuk hihi

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig om samen met jou in t team te zitten 😃

    BeantwoordenVerwijderen