zaterdag 6 februari 2021

 Hallo allemaal,


Mijn naam is Ilse, 39 jaar en woon als een geboren Brabantse, in Velsen-Noord (N-H). Samen met m'n man en 2 kinderen, Evy (5) en Stijn (1,5). Ik ben begonnen met origami en theezakjesvouwen, heeeeeeel lang geleden... Later uitgebreid naar 3d-knutselen en toen de overstap gemaakt naar stempelen en kleuren. 



8,5 jaar geleden heb ik m'n eerste Silhouette Cameo aangeschaft. Bedoeld om m'n papierhobby uit te breiden. Maar daar bleef het niet bij...






Ik ben overstag gedaan en heb m'n knutselspullen uitgebreid met flex en vinyl. Verjaardagsstickers, glazen etsen, kleding bedrukken. Het is zo gaaf om allemaal te maken. En dat is de bedoeling, dat ik jullie hiermee ga inspireren. Dus hebben jullie vragen? stel ze gerust, misschien kan ik jullie helpen.


Vooral kleding bedrukken vind ik erg leuk om te doen. Ook om originele kadootjes te kunnen geven. Want dat is altijd leuk!!

Tot snel!

Groetjes, Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten