woensdag 10 februari 2021

Luchtballon

 Hallo Allemaal,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog van de Hobbystudio!

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met nieuw binnen gekomen stempels van cats on appletrees. De luchtballon en het mandje stonden al langer op mijn wensenlijstje en nu kon ik er dan mee aan de slag. Het hertje erbij gepakt. De 2 vogeltjes en de confetti stempel.


Ik heb eerst het mandje gestempeld en daarna het hertje. Het mandje afgeschermd met een notitieblaadje en het koppie van het hertje gestempeld. Daarna de ballon gestempeld. En de vogeltjes. Gestempeld met versafine clair inkt.





2 kleurtjes bijpassende distress oxide uitgekozen en een stencil van icraft. In beide hoekjes wat kleur aangebracht. Daarna wat zwarte spettertjes gemaakt met de confetti stempel.

En tot slot felicitatie tekstjes erop van nellie snellen.

De basis van de kaart is gemaakt met een slimline snijmal van Carlijn design.

Gebruikte materialen:


Cats on appletrees is afgelopen weekend uitgekomen met een nieuwe collectie stempels. Deze zijn natuurlijk ook verkrijgbaar via de hobbystudio. Ze staan al als pre oder in de webshop en te bestellen via de volgende link: Nieuwe cats on appletrees stempels

    Ik hoop dat jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart met de luchtballon! En mocht je iets gemaakt hebben met de leuke stempeltjes van Cats On Appletrees of andere producten te koop bij de Hobbystudio zien we ze graag op de facebookgroep Creatief met de hobbystudio!

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    Instagram:Judith_Jansma

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten