woensdag 24 februari 2021

Een voorjaars tafereeltje

 Hallo Allemaal,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog van de Hobbystudio!

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met aquarel markers, aquarelpapier en een mooie stempel.



Ik heb een stempel van Nellie Snellen ingekleurd met aquamarkers. Zo heerlijk ontspannend om te doen. De stempel zelf heb ik afgedrukt met zwarte versafine clair inkt.


De kaart verder simpel gehouden en ook geen tekst toegevoegd zodat de aandacht echt op afbeelding blijft. Binnenin kan je dan natuurlijk nog wel een mooie tekst stempelen.


Gebruikte materialen:



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart! En mocht je iets gemaakt hebben met producten gekocht bij de Hobbystudio zien we ze graag op de facebookgroep Creatief met de hobbystudio!

Fijne dag!

Groetjes Judith

Instagram:Judith_Jansma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten