maandag 15 februari 2021

Houten schoteltje met Izink pigment Seth Apter

 Hallo allemaal



Deze keer ben ik aan de slag gegaan met Izink pigmenten.

Dit is een pigmentverf in een flesje waar je onwijs leuke dingen mee kunt doen op heel veel verschillende materialen.

Ik ben deze keer aan de slag gegaan op een houten schoteltje.


Dat heb ik eerst zwart gemaakt met zwarte Amsterdam acrylverf.



Dit natuurlijk goed laten drogen en toen een mooi plaatje van een kolibrie uitgezocht en dit met overtrekpapier op mijn houten schoteltje getekend.



Daarna kon ik heerlijk aan de slag met de prachtige Izink pigment verf.



Wat is dit toch onwijs leuk om mee te spelen.

Bij de flesjes die ik nog heb breng je de verf aan op een Kraftsheet door middel van een pipetje.


De nieuwe flesjes hebben een soort klein nagellak penseeltje er inzitten wat natuurlijk ook weer ideaal is om verf op een ondergrond aan te brengen.

Met een heel fijn klein dun penseeltje ben ik de pigment aan gaan brengen op de getekende kolibrie.

Tussendoor wel even laten drogen zodat de kleuren niet in elkaar over gaan lopen. Het oogje heb ik weer aangezet met zwarte Amsterdam acrylverf zodat dit er mooi uit springt.



Het snaveltje heb ik met witte acrylverf gedaan.

Al met al weer een heel leuk project om te maken en dit was dan ook voor mij de eerste keer dat ik de Izink Pigment op deze manier gebruikt heb maar zeker niet de laatste keer ha ha.



Ik hoop jullie met dit project weer geïnspireerd te hebben.

De gebruikte materialen zijn natuurlijk te koop bij De Hobbstudio

Ik wens jullie nog allemaal een hele fijne creatieve dag toe doei doei 
groetjes Rosita

Gebruikte materialen: 
*Amsterdam acrylverf 
*Izink pigment inkt Seth Apter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten